LET OP: Dit blog kunnen SPOILERS bevatten!

zondag 31 maart 2019

Cache jaar 2018



Tot mijn grote verbazing zie ik nu dat ik helemaal geen blogs hebt geplaats verleden jaar!!?!?!?
Nou dat is heel vreemd voor mij haha ik schrijf (of blog) zo graag maar schijnbaar hebben
we bijna niets aan Geocaching gedaan verleden jaar!

Oeps..........

Nou was het voor ons ook een heel vreemd en druk jaar en dan vliegt het voorbij.
Maar nu zijn we er weer en gaan ons weer klaar maken!
We hebben altijd zo'n lol dus we gaan het weer oppakken.

Stay tuned!

Of wordt lid van onze Facebook pagina:
DoggyteamNL

Geogroetjes

•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸ Geocaching is the game, •*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸
•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸ DoggyteamNL is the name •*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸



Dank je wel voor het lezen van ons blog.
We zouden het erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten