LET OP: Dit blog kunnen SPOILERS bevatten!

vrijdag 15 februari 2013

#39 - Flora

!!! STF !!!


Jaaa het is nu officieel!
Deze cache in deze weersomstandigheden en in het donker…..wij hebben echt het cache-virus!!
Toen we via twitter zagen dat deze cache online kwam, zijn we gelijk gaan puzzelen.
Al gauw hadden we geluk en vonden alle namen van de mooie tulpen!
Hart bonkt in de keel!
Oplossing goed…???…..spanning……jaaaaaaaaaa we hebben hem goed!!
Snel de tas gepakt en al gaandeweg de jas aangetrokken en sjaal omgeslagen.
We zijn hier al een paar keer geweest dus wisten de plek zo te vinden.
Tja en dan…..tis donker……koud……en daar sta je dan in je uppie (wederhelft kon niet mee).
Zoeken, zoeken, zoeken.
Wilde al bijna de zoek aktie staken want ik was immers al aan het bevriezen.
Maar daar kwam MarWil nestje aan……leuk kennis met jullie te maken!
Tussen wat geklets en tips door……hard doorzoeken in de kou en sneeuw!
In eerste instantie dachten we dat ik hem had gevonden. Mijn hart sloeg al over……..zou het? Zouden we toch een FTF halen??? Maar helaas, dat wat ik gevonden had bleek niet goed te zijn.
Ineens ziet MarWil nestje iets op een plek waar ik toch constant zocht…en jaaaaaaa gevonden!!

Gefeliciteerd MarWil nestje met jullie FTF!!

Maar ben toch ook trots op onze STF!


 #39 14-02-2013 gelogd om 19:16
TFTC The Hunters!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten