LET OP: Dit blog kunnen SPOILERS bevatten!

zaterdag 26 januari 2013

#24 Met STIP op de kaart....

.....Zwaagdijk.

Er is een nieuw fenomeen in cache land: STIPPEN!
Wij gaan zeker niet alle stippen zoeken want dan moeten we door
heel Nederland reizen en dat gaan we niet doen.
De cache-mobiel rijd immers niet op water......



Maar als we er 1tje tegenkomen zullen we die niet laten liggen natuurlijk!
Een cache is een cache is een smiley!

Vrijdag.....dus tijd om de weekend boodschappen in huis te halen.
En wat ziet ineens mijn oog vanmorgen........deze STIP is dan wel heel erg dichtbij!
Dus na de boodschappen deze stip voorzichtig proberen te loggen want het was wel erg druk!
Een van de heftruck chauffeurs keek mij al lachend aan toen ik bij de auto kwam om te loggen.
"En....gevonden!?" lachend zei ik: 'Ja natuurlijk!"
Hij wilde graag nog eens de naam horen van deze hobby. Hij had het al eens van iemand gehoord maar was het vergeten. Ik snel een papiertje gepakt en de naam opgeschreven van deze geweldige hobby!!
Hij ging vanavond eens kijken of hij er ook zijn hobby van kon maken want hij vond het wel erg leuk klinken allemaal.

In de tussentijd was ik bevroren dus snel de auto in en wegwezen!
Even een heerlijk bak koffie gehaald bij Team Jatu.nl.....daar kwam ik er ineens achter
dat ik helemaal geen foto's had gemaakt! [v] Balen dus!
Maarja.....we hebben er weer een smiley bij!


#24  GC44EKN
25-01-2013 gelogd om 13:55

TFTC Team JoWi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten